המפכ"ל בזירת הפיגוע: "רצף של מחבלים צעירים"

בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל בזירת הפיגוע: "רצף של מחבלים צעירים"

רב ניצב יעקב שבתאי, מפכ"ל המשטרה הגיע הערב לזירת הפיגוע במחסום שועפאט שם קיבל סקירה ממפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ומפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן. המפכ״ל דיבר במקום על לוחם משמר הגבול אסיל סוואעד שנפל בפיגוע: "אסיל היה לוחם מצטיין"

צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המפכ״ל רב ניצב יעקב שבתאי הגיע הערב לזירת הפיגוע במחסום שועפאט שם קיבל סקירה ממפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ומפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן. המפכ״ל דיבר במקום על לוחם משמר הגבול אסיל סוואעד שנפל בפיגוע ואמר: "אסיל היה לוחם מצטיין שעמד תמיד בקו הראשון ולא אחת סיכן את חייו למען בטחון אזרחי מדינת ישראל".

"מפקדיו מספרים על לוחם אהוב על חבריו ומפקדיו שרואה בשרות במשמר הגבול שליחות למען ביטחון המדינה. נהיה עם משפחתו וחבריו בשעה הקשה, נתמוך ונלווה אותם". המפכ״ל בזירה התייחס לגילם הצעיר של המחבלים במספר פיגועים שארעו לאחרונה בירושלים: "יש פה רצף מטריד של מחבלים בגילאים מאוד צעירים שכל אחד מסיבותיו יוצא לבצע פיגוע. הרצף הזה מלמד על הסתה שהולכת וגוברת ברשתות החברתיות של גורמי טרור שמציפים את הרשת בקריאות לצעירים לצאת ולבצע פיגועי טרור".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "אסיל זכרונו לברכה הוכיח במהלך כל שירותו שהיה לוחם אמיץ , מקצועי ואהוב על חבריו, מפקדיו וחבריו מספרים שהחיוך היה באופן קבוע על פניו ונלחם לחתום קבע באותה הפלוגה בה שירת בסדיר , ובאירוע זה אסיל ז״ל שילם בחייו בכדי להגן על אזרחי מדינת ישראל. לוחמי משמר הגבול ימשיכו להיות חומה בצורה לבטחון האזרחים. אנחנו נמשיך ללוות ולתמוך במשפחת סוואעד, יהי זכרו ברוך".

נשיא המדינה יצחק הרצוג לפיגוע שארע היום במעבר שועפאט: "אנו אבלים על נפילתו של לוחם מג״ב סמ״ר אסיל סואעד בפיגוע במעבר שועפאט. שולח תנחומים כנים ומשתתף בצער הכבד של משפחתו ואוהביו. אני מחזק את לוחמי צה״ל, מג״ב ומערכות הביטחון שפועלים בצורה נחושה וחדורת שליחות כנגד המפגעים ותומכיהם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של לוחם מג"ב, סמל ראשון אסיל סואעד ז"ל, שנפל הערב בפיגוע הדקירה במעבר שועפאט. יהי זכרו ברוך".

 



0 תגובות